6 Απριλίου 2014

BPA; Τί είναι αυτό; Τρώγεται;

Όταν ξεκίνησα να αγοράζω πράγματα για το μπεμπάκι μου, οι μόνες συμβουλές που είχα ήταν 
α. Οι πιπίλες να είναι σιλικόνης και 
β. Τα μπουκάλια να είναι γυάλινα
Είμαι λοιπόν στο κατάστημα και έχω στα χέρια μου δύο μπιμπερό και ψάχνω να βρω τις διαφορές με τέτοια μανία, λες και έχω βάλει ευρουλίνι σε μηχανηματάκι και τελειώνει ο χρόνος μου! Ένεκα κρίσης, η μοναδική κατακαημένη πωλήτρια είναι απασχολημένη με άλλους 5 πελάτες. Οκ, σκέφτομαι, πόσο δύσκολο να είναι πια! Πάνω που είμαι έτοιμη να βάλω στο καλάθι το πρώτο μπιμπερό, το βλέπω. Στην πάνω γωνίτσα της μίας συσκευασίας, μια πράσινη μικρή επιγραφή: BPA FREE. Έψαξα λοιπόν και σε άλλα προϊόντα και είδα αρκετά που είχαν την ίδια επιγραφή (εναλλακτικά έγραφαν 0% BPA). Τί είναι αυτό; Τρώγεται; 
Έκανα μια μικρή έρευνα με την πρώτη ευκαιρία και ανακάλυψα ότι όχι μόνο δεν τρώγεται, αλλά δεν πρέπει να υπάρχει και σε συσκευασίες προϊόντων που τρώμε! Το BPA (στα Ελληνικά Δισφαινόλη Α) είναι μια χημική ένωση η οποία βρίσκεται σε μπιμπερό, είδη φαγητού, πλαστικά παιχνίδια, βρεφικά προϊόντα και γενικότερα σε πλαστικά σκεύη ευρείας χρήσης. Θεωρείται επιβλαβές για την υγεία, ιδιαίτερα σε βρέφη. Για να μην κουράσω με λεπτομέρειες, παραθέτω link όπου όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να βρει πληροφορίες. 

Συμπέρασμα: BPA = φτου κακά, που λέει και η γιαγιά μου! 





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου